maandag, maart 06, 2006

"Plukken" pop blauwwang

Vorige week constateerde ik dat de pop van de blauwwangen zich licht geplukt was in de nek en dat ook de de buik niet strak in de veren zat. De eerste reactie is dat "ik met een plukker" zit maar meer voor de hand liggend is de conclusie dat de pop "broeds" is.
Ik heb woensdag 1 maart het blok in het nachthok gehangen en gisteren constateerde ik dat de pop al uren in het blok vertoefde. Vandaag gekeken nog geen ei maar al wel een zeer duidelijk aanwezige nestkom. Het "plukken" neemt geen andere vormen aan zodat mijn analyse (broeds) welleens de juiste zou kunnen zijn.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

10 juni, 2006 03:02  
Anonymous Anoniem said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

22 juli, 2006 03:59  

Een reactie posten

<< Home